Bäst!

Tanken av gårdagen värmer fortfarande... sjukt mysig, rolig och trevlig!! Elin hade gjort upp planer för oss.. hemligt hemligt, visade sig att vi skulle spela laserdome, så jävla kul!!! Aldrig spelar tidigare men shit va kul vi hade och va svettiga vi blev!! Dagen var inte slut efter det utan fortsatte med lite lekar och samarbetsövning, middag, sällskapsspel, hemlighetsberättande, ett besök på fattömningen, efterfest och hej o hå!! Kul hade vi bestämt!

Sovit knappt 3 h idag.. inte bra med tanke på att jag hade massor att göra idag vilket jag verkligen inte gjort... tvingade precis mig själv att sätta mig lite grann med förberedelserna för min lektion imorgon, gick relativt fort men å vad jag övervägt att anmäla mig sjuk imorgon för att slippa behöva gå upp imorgon bitti! Det är riktigt skoj med vfu men inte när man har sömnbrist och måste upp vid fem på morgonen...

Förstår inte varför jag blir så förstörd!!!

Blir arg på människor som gör dumma saker som att smitta in på hg gratis genom att påstå att man är med i ett festeri/fadderi.. vadå fräckt! hallå vi sliter faktiskt för att få gå in där gratis! Bra att de börjat kolla namn och leg nu så att inte sånt här fortsätter.. dessa människor borde skämmas om de har något samvete.. 


Detta är mitt fina fynd jag gjorde igår tack vare att jag var sämst på förfestspelet!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0