pluggar i key

eller borde plugga i key snarare! sitter istället och beställer filmer.........

har grupparbetat med halva gruppen och sitter nu och väntar på andra halvan.....det är jag det! har väl inget bättre för mig antar jag fastän det är massor som jag borde göra!

Huvudet är lite bättre idag, känner mig iaf inte svimfärdig så det är positivt! har dock en jävligt jobbig huvudvärk som moller i hela huvudet.....inte allt för snurrig! Är däremot sjuk igen, hostar och snorar och har ont i halsen, detta är lovely!

möte - gyckelfestival - Hg står på schemat i eftermiddag/kväll/natt.........nja kanske inte natt, blir nog inte så sent ikväll, min kropp orkar inte det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0