Nolle-sjukan!

Är man förvånad? Nja inte direkt, när nolle-p börjar så måste man räkna med att bli sjuk men det är ändå jobbigt när det kommer. Har inte så ont  i halsen idag men näsan rinner konstant så de flesta lär ju ha stört sig rejält på mig under föreläsningen idag, jag skulle iaf störa mig på mig själv!

Nolle-p är i full gång och det är sjukt roligt att nollan äntligen är här! Långa dagar, lite mat och lite sömn gör att man blir lite seg och trött men samtidigt har man sjukt skoj som kompenserar det. Imorgon är det DarC Night och våran kväll och vi i Läx är sjukt laddade inför detta, kommer att blki grymt!!!!

Nu ska jag hoppa i säng och få lite sömn nu när man för en gångs skull har kommit hem skapligt och har möjlighet att få lite sömn....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0