ledig!

yes, första dagen ledig på evigheter känns det som, och hur spenderar man den dagen? Jo genom att åka till ikea och köpa en massa saker! Kanske inte det roligaste man vill göra när man äntligen är ledig men det var skönt att få åka och köpa alla dessa saker som vi pratat om att köpa och få lite ordning i lägenheten. Just nu ser det iofs ut som ett stort kaos men carros föräldrar är här och hjälper oss montera ihop möblerna och få upp saker på väggarna, måste säga att det kommer att bli sjukt snyggt när allt är klart!

Gårdagen orkar jag inte ens skriva om för det bestod bara av ett stort skyfall och därmed lämnar vi det ämnet!

Idag är en sån dag som jag borde ha hunnit med en massa saker, speciellt borde jag ha pluggat. Har en del saker som ska göras till nästa vecka som jag måste sätta fart med! Får sätta mig en stund sen när jag blir ensam i lägenheten.... känner ändå inte någon stress eftersom jag, dessi och suz tänker sätta oss tillsammans imorgon och plugga ikapp, men kan vara skönt att få lite gjort idag....avvaktar lite med det beslutet!

Okej måste hjälpa till att hålla i vitrinskåpet nu när det ska upp på väggen!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ni är bäääääst :)

2009-08-23 @ 10:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0