jaha hjärnskakning?

Nolle-P är inne på sin andra vecka, enbart några dagar kvar. Man börjar bli otroligt sliten nu och det är svårt att hålla humöret uppe med all sömnbrist men det är glädjen bland alla människor, speciellt nollan som gör att man fortsätter att kämpa och man har faktiskt sjukt roligt fastän man är helt slut.

Idag är jag extra sjukt trött, dels pga massor av sömnbrist de två senaste nätterna samt en möjlig hjärnskakning..... bråka eller ta aldrig något från Dessi helt enkelt! haha man vet aldrig vad som kan hända, hjärnskakning är en risk!

Jag är förvånad att jag fortfarande orkar sitta upp för att huvudet snurrar på ganska bra men ska nog krypa ner i sängen snart och gå en god natts sömn, är på tiden. jobbigt bara att seminariumet börjar kl 8 imorgon när man äntligen har en chans att få sova lite, välkommen tillbaka i ett annat liv!

så här mysig såg jag ut under spökvandringen, minus massa blod runt munnen......sjukt rolig kväll, rätt så kallt, blev misshandlad av nollan och faddrar ett antal gånger men det var det helt klart värt! nån som vill ta en promenad i vallaskogen?

fan måste diska innan jag sover! skynda skynda.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0