Tillbaka

Är tillbaka i linköping igen efter en tripp hem för Gik:s årsfest. Blev en ganska bra kväll trots den sega musiken. Dansbandsmusik hela kvällen är ju inte direkt lyckat men vi snurrade runt på dansgolvet ändå. Märks att man inte dansar sån dans ofta. Lyckades ge Sigge en smäll i ansiktet under dansen annars tror jag att jag skötte mig!

Missade alla möten nu under helgen, tanken var att jag skulle ansluta nu när jag kom till linköping men precis då slutade dem, passade istället på att tvätta vilket verkligen behövdes. Så snart har vi rena kläder igen! Men hade velat vara med på mötena så man har lite koll men  fick en liten uppdatering iaf.......

Vfu en vecka till..... hoppas att veckan går fort.......känner mig.....jag vet inte hur jag känner mig och det är verkligen jobbigt för jag vet inte vad jag ska svara när folk frågar hur jag mår........så för alla er som undrar, jag vet inte hur jag mår! ena stunden är allt bra när det i nästa sekund är alldeles piss....jobbigt det här!

Ska nog gå ner och hämta tvätten nu så att ingen slänger ur den.......


Kommentarer
Postat av: caroline

precis som det var för mig! man kan bara svara "jag vet inte" och det är helt sant.



håller på och beställer årsmärket, måste ha råd. vi tare på tisdag på mötet hos mig klockan sex.



puss!

2009-04-26 @ 21:35:54
URL: http://carolinewisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0