Tackfest

Temat var huvudbonad på kvällens tackfest på hg, var mycket spännande att se vad folk hade satt på huvet! Tackfesten var trevligt men som ni märker gick jag hem tidigt och så gjorde även många fler. Är ju vfu-period nu och har inte lust att vara bakis bland eleverna och lärarna imorgon, ger nog inte ett så bra intryck! Så nu sitter jag här med min flaska vatten och försöker få ur alkoholen så att jag sen kan sova lite och försöka se och bete mig acceptabelt imorgon!

Fick även efter mycket om och men reda på mitt tentaresultat (äntligen!) och som tur var är jag godkänd! Skönt för nu kan man lägga den kursen bakom sig och gå vidare..... frågan är bara vad man ska gå vidare till? Säljö?! nja vet inte riktigt om jag vill gå vidare men tror inte att jag har så mycket val!

Lite vatten och sömn  kanske? Ja tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0