Inget Internet på ett tag

Den närmsta veckan ska bli spännande när jag inte kommer att ha något internet här hemma, är man så beroende av internet? Iaf så har ju vårt internet strulat och just nu kan vi bara använda Elins dator för att det 'är enda dator som det funkar på, men idag så åker Elin hem på påsklov och då behöver hon ha dator med sig hem, vilket är självklart att hon också ska eftersom det är hennes dator så nu får jag försöka underhålla mig med annat än att läsa runt på bloggar och spana in vad som händer på facebook, nu kanske det är dags att skaffa sig ett liv?

Föreläsning på NH vd tio, sen iväg till Martin och käka lite lunch med kultingarna för att sedan dra vidare och hjälpa till med lite jobb. Ska bara jobba en timme så känns skönt, sen blir det att träna och därefter ska jag och Carro testa thairstället här i Ryd, hört att de ska ha väldigt god mat!

Nej men vad sägs om lite frukost?

Kommentarer
Postat av: Elin

Du får helt enkelt bosätta dig i min säng med mig :)

2009-04-03 @ 14:57:47
URL: http://elinelwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0