Hemma

Hemma igen efter två månader, känns bra! Landade här hemma igår men blev bara en kort vistelse innan jag begav mig till flen..... hemvändarkväll på amazon..... Vet inte hur jag ska sammanfatta kvällen! Var riktigt kul att träffa speciellt Sara men även de andra igen men resten? Nja ångesten började redan när jag satte mig på bussen till flen och minnena kom tillbaka, även om det finns många bra minnen. Flen och flensborna är speciella och väl på amazon så kändes allt bara så patetiskt, vet att sara håller med mig vilket känns skönt. Skulle kanske annars ha trott att det var jag som va patetisk men det kanske jag är också..... sak samma, kul att träffa vissa människor iaf!

Carro, min älskling kom och hämtade mig på natten, bror sin hade hon med sig också. Blev att sova över där vilket väckte många gamla minnen då vi legat i våra sängar och snackat massor, vilket vi gjorde även den här gången! Saknar att vara liten ibland!

Idag har jag suttit ute i solen, mycket härligt, dock läst, inte lika härligt! Har iaf läst klart allt som ska läsas i säljö, vilket känns undserbart skönt! Ska jag bara ge mig på allt annat som måste läsas också. Kul att komma hem och sen behöva plugga massor! Funderar på att sätta mig med min skrivuppgift så att den blir klar så slipper jag tänka på den sen, borde inte ta så lång tid att skriva den, ska bara vara 2 A4..... kanske skriva.....snart.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0