Hemlängtan

Är inne i en period just nu då jag tycker att det är väldigt skönt att åka hem. Har varit hemma två helger i rad nu och direkt när jag kom tillbaka til linköping idag så bokade jag bussresa hem nästa helg igen, även om det har varit plnerat länge att jag skulle hem då, Årsfest! fy fan vilken rysskväll det ska bli, längtar som fan!

Imorgon står det vfu på schemat så nu är det bara att börja vänja sig vid att gå upp tidigt på mornarna, men det ska iaf bli lite skoj. Det är ju ändå det här man ska syssla med i framtiden så ska bli kul att komma ut i skolorna igen.

Under helgen när jag varit hemma så har stor del ägnats i nyköpings ishall eftersom brorsan haft cup vilket har gjort att gamla minnen har väckts och jag insett hur mycket jag egentligen sakna hockeyn. Trodde inte att jag saknade den så mycket som jag gör! Kom även på att jag inte har spelat hockey, inte ens åkt skridskor på ett år nu, det om något är sjukt deprimerande! Därför behöver jag verkligen en rysskväll nu så att man kan minnas tillbaka till de gamla goa tiderna då hockeylaget var ens andra familj.....

Usch jag är trött! och jag har fortfarande inte fått reda på mitt tentaresultat!

Kommentarer
Postat av: Elin

Sjukt konstigt att du inte fått resultatet än!

2009-04-20 @ 21:03:00
URL: http://twitter.com/elinelwin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0