Hej o hå

Oj det blev väldigt tomt i huvudet nu, vad ska man skriva? Hmm.....

Kan ju iofs berätta vad somhänt i helgen.... kortfattat innehåller den påskmat, påskägg samt mys med familj och släkt. Hann ju även med en tripp till flen som jag redan berätttat, de pratar vi inte mer om. Färden går iaf tillbaka till Linköping ikväll men innan dess ska det hinnas med påskmiddag hos farfar samt lite pluggande (om jag nu orkar). Har varit riktigt duktig i helgen tycker jag och skrivt uppgiften samt läst det mesta......självklart önskar jag att jag hade läst mer men man kan ju inte vara bra på allt....... även om det inte är mycket som jag är bra på..... men iaf!

Vet inte om jag vill åka tillbaka idag....har varit skönt att fly allt därborta, även om det är mycket gamla minnen som väcks när man kommer hem. Men det är så skönt att alla dessa måsten försvinner när man kommer hem eller nja inte pluggandet även om man hoppas att man ska glömma bort det. Varför kan inte jag glömma bort det när alla andra verkar ha så lätt att glömma eller strunta i det? Ska klura på den....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0