God morgon eller god förmiddag

Internet är tillbaka nu, skönt måste jag säga! Inte för att jag är beroende men känns skönt att man har tillgång till det när man behöver kolla speciellt mailen....

Igår var en stressig dag men den blev ändå inte så stressig som jag tänkt. Inventering av läxförrådet stod bland annat på schemat! Trodde att det skulle ta mycket längre tid än vad det gjorde eftersom det var ett enda stort kaos i förrådet när vi kom. Nu är det lite mer strukturerat efter ca 2 h jobb men det kommer att bli ännu mer strukturerat nu när vi ska få ett nytt förrråd, jippi!

Äntligen dags för majfesten ikväll, är sjukt laddad men ska ta det lugnt...... har inte fixat allt till temat än men jag har gott om tid på mig! Ska iaf bli riktigt skoj och kul att träffa lite människor nu när man är tillbaka i linköping igen efter påsken.

Hemfärd imorgon, längtar......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0