En dag i taget

Det känns verkligen som att man tar en dag i taget numera.....känns helt okej faktiskt...

Även denna vecka är det vfu som gäller, sista veckan nu och jag trodde att jag skulle vara mycket tröttare idag, efter att bara ha sovit 7 h i helgn, men jag var oväntat pigg idag! Skönt! Något annat som också är jävligt skönt är att den här veckan är kort så det blir extra lång helg.....borde jag redan längta efter nästa helg? Nja kanske, den här helgen bra försvann så jag behöver en ny helg som jag kan vila upp mig och bara rå om mig själv...

Eftersom jag nu är så pass pigg idag så ska jag snart bege mig iväg och träna....detta om något är otroligt skönt! har inte tränat på en vecka (om man bortser från min och malins promenad igår) och jag har redan ångest över det!

som sagt en dag i taget......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0