Bra dag

Den här dagen måste jag säga har varit bra, seminariet i morse gled man igenom fort och kom sedan hem, gick bort till studentbostäder för att fixa med våra nycklar, gick mycket smidigt även det då det inte var någon kö alls för en gångs skull. Kom hem igen, åt lite lunch och har pluggat sen dess. Bra jobbat Michaela! Det ända jag sakna var att få sitta ute i solen....

Fick höra tråkiga saker imorse och jag finns här gumman om du behöver någon!

Jag kom på en sak imorse efter att jag klätt på mig kläder. Idag är första dagen på skert flera veckor som jag har jeans på mig! De är ju helt sjukt egentligen, var en sån människa som alltid hade jeans på mig förr men numera är leggins gudasänt! Det är så sjukt skönt, sitter inte åt och är tajt och man kan röra på sig som man vill utan att se stel ut! Underbart med leggins!

Okej det här blev lite sjukt men är väl sån jag är...... har ju trots allt blivit konstaterad psykiskt störd av en doktor så det är ingen idé att förneka det! This is me!

Kommentarer
Postat av: sara

finns inget bättre än leggings, det är till och med skönare än mjukisbyxor! :)

2009-04-02 @ 18:33:24
Postat av: Elin

Uppskattar dig så mycket (även om jag kanske inte säger det högt)! Puss och tack!

2009-04-02 @ 21:41:28
URL: http://elinelwin.blogg.se/
Postat av: Ruff

Sen är leggings snyggt också. Välkommen till psyko-gänget.

2009-04-03 @ 09:22:09
URL: http://jensuno.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0