Besviken!

Den här dagen började så bra men när jag lämnade hemmet gick den bara utför! Just nu känner jag mig så förolämpad, kan inte ens njuta av att jag just fick ett sommarjobb!

Var så trött efter helgen att höra massa rykten om mig men vad ska man göra när vänner inte ens kan komma till en och prata och tror massa saker om en? Jag skiter fullständigt hur det här misstaget uppstod men att du av alla människor kan tro på det, det förstår jag inte. Dels för att vi redan har diskuterat detta och du vet var jag står samt att du borde känna mig så pass bra nu att jag aldrig skulle säga något sånt om dig! Du är min vän!

Känner mig sjukt besviken, kan inte sätta ord för hur mycket....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0