Vilse i skogen

Okej jag ska aldrig följa med Malin och Elin på promenad i skogen när det är mörkt ute igen. Jag borde ha anat att det inte skulle gå något bra även om det slutade bra tillslut. Vi började att gå på stigarna i skogen och de skulle givetvis inte gå på de stigar som var upplysta utan istället skulle det vara de mörkaste och mest geggigaste stigarna som fanns i hela skogen. Visst var det mysigt, trevligt och bra träning definitvt men kan vi välja stigar som vi hittar på nästa gång?

Var skönt att inte ha några lektioner idag utan bara grupparbete. Vi skulle analysera olika läroböcker och vi valde att analysera religionsböcker och mer speifikt texterna om islam. Var ganska intressant, fast vi var nog mer intresserade av själva innehållet och kanske inte sättet som de är skrivna av. Men det var trevligt att uppdatera uppgifter om islam, var ju inte så länge sen jag läste religion.

Jag är väldigt less på att vara trött hela tiden och det enda jagc egentligen känner för förutom att åka hem är att sova. Men jag var tvungen att ta mig i kragen idag och börja läsa all litteratur. Har varit rätt så duktig och är klar med alla artiklar i artikelhäftet och har nu bara  en bok kvar att läsa men orkar inte göra det idag! Känns iaf bra så att jag slipper gör allt på lovet,v känns som att jag skjutit upp tillräckligt många saker att göra på lovet, måste göra klart mitt case och skriva fyra texter samt att jag ska göra alla andra saker som jag planerat in, stressigt! Och julen ska vara en lugn och fridfull tid? Jo eller hur!

Känns inte som att jag kommer att komma upp ur soffan mer ikväll fastän jag måste börja packa och träna lite inför vår redovisning imorgon. Säger väl som  alla andra gånger att dett kan jag göra en anna gång! Nej men är egentligen inte något att öva på och jag hinner faktiskt packa imorgon även om det vore skönt att börja lite idag. Jag vill verkligen få jullov nu och åka hem och om jag börjar packa känns det som att jag snart ska åka hem även om jag vet att det är i övermorgon. Vill att det ska vara fredag idag!!!

Ringde till studentbostäder idag för att felanmäla vårt avlopp i badrummet. Har varit helt cp fastän jag har försökt rensat det så hoppas att det kommer någon i dagarna och fixar det. Är lite jobbigt att ha swimmingpool i badrummet efter att ha duschat.

Hmm är lite hungrig, ska nog ta något at äta.... mm kanske i lussekatt. Jag och Carro är verkligen bra på att göra lussekatter! Fast är jag hungrig kanske jag borde ta någonting annat? Jag får se vad som finns!

Kommentarer
Postat av: malin

hahaha, det var ju massa spännande i skogen ju :D och glöm inte att du fortfarande ligger högst på gåpåfelvägar listan efter tannefors:P Det ska jag komma ihåg tills jag dör tror jag :P

2008-12-17 @ 23:45:27
URL: http://spindelut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0