Nyduschad

Har nu duschat, efter att jag och Carro har varit duktiga och varit och tränat både coreball, lite på gymmet och spinning, och känns väldigt bra att luta sig tillbaka i soffan med en lussekatt och en kopp te. Just nu är jag igång med träningen igen men har egentligen bara tränat två dagar i rad men det känns bra och jag hoppas att motivationen håller i sig, iaf veckan ut! Jag vet hur dåligt jag mår av att inte träna och därför har det varit så jobbigt att jag inte har haft någon motivation eftersom jag är så van vid att träna men helt enkelt inte orkat. Skärpning Michaela!!!

Igår satt jag och var väldigt orolig över att jag inte skulle hinna läsa klart min bok till imorgon eftersom jag inte hade börjat med den igår men det gick oväntat fort för att jag var klar med den innan tre idag. Kändes väldigt bra måste jag säga eftersom jag hade hunnit med och tvättat också.

Förvånansvärt så somnade jag ganska fort igår fast egentligen borde det inte vara så konstigt eftersom jag knappt sovit något natten innan men nu är det faktiskt mig vi pratar om. Trots att jag somna skapligt och verkligen sov djupt när jag sov så drömmer jag forfarande väldigt mycket och vaknar till och från, vilket gör att man inte alls känner sig helt utvilad. Jag fick några tips av Anna men det är saker som jag redan testat och det tycks inte hjälpa, jag brukar lösa sudoku innan jag släcker lampan för att få lite annat att tänka på samt att jag börjat skriva blogg för att skriva ned mina tankar istället för att ligga och tänka på dem när jag ska sova. Givetvis kan jag inte skriva ned allt jag tänker här, dels för att det skulle bli hur långt som helst samt dels för att det är inte rätt mot vissa människor och mig själv att skriva vissa saker här då det skulle hända att någon faktiskt läser min blogg som inte ska veta dem sakerna.

Imorgon blir det en lång dag med både föreläsning, grupparbete och litteraturseminarium samt att jag däremellan ska hinna träna en lite sväng samt äta, vilket påminner mig om att jag måste laga någon lunch att ta med mig imorgon, som fattig student har man inte råd att köpa lunch. Därför har jag inte tid att sitta här något mer utan måste ställa mig i köket och leta reda på någonting att laga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0