SJUK!!!

Tyckte jag att jag mådde dåligt igår är det ingenting jämfört med hur jag mår idag! Jag kan knappt andas, prata och hela huvudet snurrar, man kan kortfattar säga att jag inte kan göra mycket. Därför blev det ingen bastukväll och utgång ikväll utan jag och Carro ligger i soffan och tittar på idol istället. Undra vem som vinner? Jag och Carro har tippat på Kevin men båda har varit väldigt duktiga ikväll och egentligen bryr jag mig väl inte. Vi tyckte bäst om introt med alla gamla idoldeltagare!

Idag blev det en tur ut till Ikano med flickorna, skönt med bil eftersom det var snökaos ute! Jag mådde givetvis piss då också men orkade inte ligga hemma och tycka synd om mig själv. Sedan skulle jag försöka ta mig igenom mitt muntliga framförande som jag inte tränat något på eftersom jag varit sjuk. Trots detta så klarade jag mig i alla fall genom redovisningen och är nu godkänd i den här delen. Vi delade ut en del respons vilket var roligt att höra då jag verkligen måste tala långsammare och artikulera mer, bra tips! Vissa undrade även varför jag blinkade så mycket och det är den stora nackdelen med långa ögonfransar. Jag lovar er det finns även nackdelar med långa ögonfransar! Jag blinkar väldigt mycket och det är bara att vänja er :)

Imorgon är det julhandling för mig och Carro och jag hoppas verkligen att jag mår bättre då. Får jag bara lite ordentligt med sömn så kanske det är bättre! Får hoppas på den bra natt med mycket sömn och lite tänkande och drömmande, man kan ju alltid hoppas.... Men vill må bättre imorgon också eftersom det är sista helgen här och vill gå på hg:s bartömning. måste, måste, måste må bättre!

Har inte så mycket i huvudet just nu eftersom det mest snurrar i skallen så tar nog och avslutar här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0