Kommunikation

Kommunicera, kommunikation, visuella kommunikation, skriftlig kommunikation, muntlig kommunikation, kroppens och rummet kommunikation.....snacka om att man blir hjärntvättad på lärarprogrammet! vad jag en ser eller tittar på så tänker man kommunikation numera, vill så mycket att den här kursen ska ta slut så att man kan bli någorlunda normal igen! Har faktiskt varit rätt så duktig idag och dels skrivit klart mina texter i den skriftliga kommunikation och dels arbetat lite på mitt case. Skulle nog säga att jag nästan har kommit halvvägs på det så är ganska bra men har en hel del kvar. Usch vill inte jobba med det men idag funkade det ändå rätt så bra, var väl på rätt humör antar jag. Sen slutade jag och blev deprimerad istället, bra där! Någon som vill muntra upp mig?

Känns som att det ändå vart en bra dag, har hunnit med att ta en långpromenad runt "byn" också. Kom hem och gjorde lite pilates, gamla goa tider de! haha nej men det är konstigt hur allt bara kan kännas som förr när man kommer hem, det är nästan som om ingenting har hänt eller förändrats medan man varit borta. Lite skrämmande när man tänker efter...

Idag jämfört med sist jag skrev så har jag verkligen inte så mycket att skriva. Jag skrev det sist men skrev ändå en massa, kanske inte ska skriva så i fortsättningen. Slutar aldrig som jag har tänkt, kanske ni märkt av. Men iaf planerna för nyår har ändrats men ändå blivit bra. Destinationen blir linköping efter många turer fram och tillbaka. Middag och mys hemma hos Elin, det låter perfekt för mig! Inte minst när det ingår tacos, slutar aldrig eller jag kanske ska säga alltid bra! beror på hur man ser på det hela :)

Ska börja ladda för andra delen av sagan om ringen som börjar om en halvtimme, satt och tittade på första igår med delar av familjen och tänkte fortsätta med det ikväll. Var flera år sedan jag såg den första, sjukt mycket som jag har glömt bort. Men minnet är som det är....

Kommentarer
Postat av: Elin

Bara två dagar kvar! Saknar er!

2008-12-29 @ 09:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0