Knäck

Jag och Carro har snart ätit upp all knäck som bi bakade i söndags vilket inte är bra men sjukt gott! Det kan inte hjälpas, är man så bra på att göra knäck som vi är så kan man inte motstå dem. Vi funderar allvarligt på att göra nya i helgen även fast vi inte borde men har man börjat äta en så kan man inte sluta. Det är ju trots allt jul och då är det faktiskt tillåtet att äta ett par extra även om man får lida över det senare :)

Idag var jag väldigt ambitiös och kreativ då jag gick och tränade mellan föreläsningen och seminariumet istället för att bara sitta av tiden då och behöva och iväg och träna nu på kvällen. Detta var väldigt skönt eftersom jag och Carro nu istället kunde luta oss tillbaka i soffan och titta på en film, valet föll på Freaky Friday! Medan vi väntade på Grey´s Anatomy så ringde mamma och vi pratade lite om julklappar och när de ska hämta mig. Jag tycker att det är väldigt svårt att bestämma vad jag ska köpa för julklappar i år, speciellt till mina kära syskon. Väntar på att mamma ska skicka ett mail med lite förslag så att jag kan ge mig ner på stan och shoppa loss. Det jag tycker är så svårt med julklappar är att jag vill inte bara ge saker för att man ska ge utan jag vill att det jag ska ge bort vill jag ska betyda något, det ska vara önskat och ha en betydelse.


När vi satt i våran grupp idag och skulle diskutera vilka saker vi skulle titta på hos varandra när vi håller vårt muntliga framförandet på fredag så kom jag fram till att det är väldigt läskigt egentligen hur omedveten man är om sin röst och kropp. Man pratar på ett viss sätt, rör sig på ett sätt, använder sina händer på ett viss sätt mm. Vi har alla våra små tix för oss och vissa kan vara väldigt irriterande och tänk om man inte är medveten om det? På ett sätt ser jag fram emot fredag för att få höra om jag har små tix för mig men samtidigt så är det läskigt för att tänk om jag gör saker som är jätte irriterande, illa! Ska bli en mycket intressant fredag och jag får hoppas på det bästa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0