Donera en rygg?

Finns det en del på kroppen som man skulle kunna ta bort skulle jag definitivt välja att ta bort min rygg. Är så jävla trött på den nu! Jag vet jag ska gå till vårdcentralen och kolla upp den men är inte så lätt eftersom nu är hemma och inte kan gå till vårdcentralen här utan måste vänta tills jag kommer tillbaka till Linköping eftersom jag numera är skriven där. Men men ryggen känns iaf lite bättre idag, så pass bättre att jag kan stå ut med den och gå och jobba ikväll. Mamma fick smörja in den lite så att jag inte har allt för ont men det skulle ju inte vara fel om någon skulle vilja ge sin rygg till mig eller iaf byta.

Då blir det att jag kommer iväg och jobbar ikväll och det känns både bra och dåligt. Det som är bra är att jag får pengar samt att jag tycker att det är kul att komma dit och jobba samt träffa alla där. Det dåliga är väl att man känner sig så ringrostig när man inte har varit där på länge och man är nervös för att något jobbigt ska hända eller att man ska göra bort sig på något sätt. Det löser sig alltid när jag kommer dit!

Usch den här dagen har varit lång men har egentligen inte gjort någonting, mest tittat på skidor på tv och göra allt för att inte belasta min rygg, om man nu kan finna ett sätt att inte göra det. Jag är redan nu trött och ska orka att jobba hela kvällen och halva natten, känns lite tungt faktiskt men får rycka upp mig lite!

Nehe kanske ska stryka min skjorta och packa ihop mina saker så att jag är redo att åka sen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0