Bartömning

Sjukdom kan inte alltid håll en borta från saker och det kan definitivt inte hålla mig borta från kvällens bartömning på hg! Visst i morse hade jag inte alls lust att göra någonting förutom att ligga på soffan och tycka synd om mig själv men så hade inte någon annan tänkt dagen för mig. Jag och Carro började dagen med en shoppingrunda som både var påfrestande psykiskt och ekonomiskt! Jag köpte visserligen nödvändiga saker såsom julklappar och nyårsklänning men det kändes väldigt mycket i plånboken.  När vi kom hem la jag mig helt utslagen i soffan och ville bara försvinna då mitt huvud bara snurra. Sedan började saker och ting hända och jag blev väldigt laddad för en kväll ute. Huvudet lär fortsätta snurra resten av kvällen men kanske av andra orsaker!

Har egentligen ingenting mer att säga förutom att jag ibland kan bli vansinnig på livet och människor. Varför kan inte saker gå som man vill och varför kan inte andra vilja samma sak som jag vill? Ibland förstår jag inte hur vissa människor tänker för att de säger saker men gör någonting helt annat, hur går det ihop sig? Kan inte människor bara stå för vad de gör och göra de saker de säger och inte tvärtom! Juste jag skulle sluta, måste fortsätta med mitt vin ochg vara social nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0